Saturday, October 9, 2010

Berbagai Produk Yang Sungguh Menakjubkan Untuk Anda

Produk Kesihatan

***************************************************************

Omega Plus  -  RM76.00

Menggabungkan kebaikkan minyak Omega-3, Lesitin dan serbuk buah-buahan di dalam satu kunyahan tablet yang lazat. Suplemen "makanan" untuk otak dirumus khas untuk memenuhi permintaan ibubapa/penjaga dalam memastikan perkembangan mental dan fizikal anak-anak mereka berkembang secara maksima.
Asid Lemak Omega-3 menolong dalam:
Meningkatkan fungsi otak
Meningkatkan keupayaan untuk belajar, menilai dan daya penumpuan
Meningkatkan tahap memori, kepekaan mental dan kejelasan fikiran
Meningkatkan daya tindakbalas
Melegakan tekanan otak dan mental
Membina ketajaman penglihatan
Meningkatkan daya tahan terhadap jangkitan seperti batuk.

**************************************************************** 

Oxylife  -  RM142.50

Pendapat Saintis Mengenai Oksigen
Kesemua penyakit kronik, dan penderitaan penyakit adalah disebabkan oleh kekurangan oksigen pada peringkat sel”. Arthur C. Guyton, M.D. The Textbook on Medical Physiology

Kekurangan oksigen dengan jelas memainkan peranan penting sebagai penyebab sel normal bertukar menjadi sel barah”. Dr Harry Goldbatt, Jornal of Experimental Medicine




suplemen oksigen dapat meningkatkan proses penyerapan zat-zat makanan seperti vitamin dan garam galian, penyingkiran toksin, meningkatkan paras tenaga, kepekaan, dan meningkatkan sistem imun.
Dimport daripada Australia, dengan nilai pHnya menghampiri pH neutral, Oxylife merupakan salah satu suplemen oksigen yang terbaik di dunia. Oxylife produk berbentuk cecair yang berkualiti tinggi kerana ia mengandungi oksigen dwi-atom yang tulen sebagai sumber oksigen.
Berkesan mengurangkan keletihan dan mengantuk ketika bekerja atau belajar.
Penggunaan Yang Lain

  1. Penggunaan luaran pada bengkak, gigitan serangga, terbakar & bisul , basahkan putik kapas, gunakan terus ke atas bengkak/luka.
  2. Untuk sakit tekak, tambahkan 1 sudu teh Oxylife Uptrend2u™ ke dalam segelas air dan kumur.
  3. Untuk jerawat dan jangkitan bakteria - tambahkan beberapa titik Oxylife Uptrend2u™ dengan air, dan sapukan ke atas jerawat/tempat jangkitan. Penafian: Untuk diagnos atau rawatan sebarang penyakit, sila rujuk kepada pegawai perubatan yang berdaftar. 
***************************************************************
Cleansup  -  RM121.60

Nisbah populasi yang sihat di antara bakteria ialah, 80 peratus bakteri baik, 20 peratus bakteria penyebab penyakit. Malangnya, rata-rata usus manusia pada zaman sekarang mengandungi populasi bakteria penyebab penyakit sebanyak 85 peratus. Ini adalah disebabkan oleh pola pemakanan manusia zaman sekarang, dimana pengambilan makanan yang diproses lebih tinggi di samping kurangnya pengambilan makanan berserat tinggi. 

Bertindak seperti “penyapu”, membersihkan kolon, membuang dan meneutralkan, toksin, lendir berlebihan juga menggalakkan pembiakan bakteria yang baik untuk kesihatan kolon yang optima.
Berkesan mengurangkan kolesterol darah dan mengawal atur tekanan darah, dan seterusnya mengurangkan risiko penyakit angin akhmar dan penyakit yang berkaitan dengan kardiovaskular
***************************************************************
NINE SIRIES

Immuna  -  RM114.00
Makanan Terunggul Untuk Bayi Baru Lahir bagi meningkatkan peluangnya untuk hidup sihat, setiap bayi memerlukan makanan khusus iaitu kolostrum. Makanan semulajadi ini hanya dapat dihasilkan oleh ibu untuk bayinya, dalam masa 24jam dilahirkan. Selepas itu, kolostrum tidak lagi dihasilkan.
Kolostrum penting untuk bayi baru lahir kerana tanpanya, bayi akan mudah terkena jangkitan yang boleh membawa maut. Membantu pembentukkan otot, tulang dan tisu, kaya dengan factor imun untuk membantu bayi baru lahir melawan serangan virus dan bakteria.


Kolostrum Immuna mengandungi:
* IgG pada tahap 25% (agak tinggi berbanding standard industri.
* 70% protein bagi membekalkan khasiat yang tinggi.

Tingkatkan kesihatan dan nikmati hidup yang lebih ceria dengan ImmunaTM. hanya beberapa saat setiap hari!

**************************************************************

Muda  -  RM114.00
Tindakan Empat Kali Ganda Muda membantu dalam:
Mengurangkan kedut di muka, leher dan tangan - Ujian in vitro menunjukkan yang Muda dapat meningkatkan penghasilan sel kulit baru sebanyak 160% dalam tempoh dua hari.
Menghasilkan kulit yang lebih tegang, montok dan lembut - 
Menjadikan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih tegang dan lebih anjal dengan mengaktifkan semula sintesis kolagen dan elastin.



Menghilangkan kemerah-merahan akibat radang atau kulit sensitif - Glutation dapat menghapuskan berjuta-juta radikal bebas untuk menentang ancaman radang.
Menjadikan kulit lebih berseri - Mencantikkan dan mencerahkan kulit dengan merangsang penghasilan fiomelanin iaitu pigmen kulit cerah.

****************************************************************

Pepta  -  RM114.00
Membantu Menyihatkan Kulit Wajah Dari Dalam
Lenyapkan jerawat, bintik-bintik hitam, bintik-bintik putih, kesan cela dan kemerah-merahan akibat radang. Pepta menyokong pertahanan semulajadi tubuh dengan membantu menentang bakteria yang menyebabkan jerawat, mengurangkan kemerah-merahan akibat radang dan membantu memulihkan sel kulit rosak bagi mendapatkan wajah licin tanpa jerawat.




Tentang Produk
Pengurangan masaalah sebanyak 71% dalam kulit wajah berjerawat selepas empat minggu dan 95% selepas lapan minggu tanpa mengira faktor jantina, usia atau tahap keseriusan jerawat.


***************************************************************


Flexa  -  RM114.00
Lindungi Sendi Anda Daripada Artritis
Artritis boleh terjadi kepada sesiapa sahaja. Tanda-tandanya adalah sendi berkeriut, otot kaku, mudah terseliuh, bisa-bisa seluruh badan, kekejangan, tak bermaya dan kurang cergas.
Artritis menyerang secara perlahan-lahan. Berita baiknya, kerosakan sendi boleh dihindari. Tetapi, jika telah sampai ke peringkat kritikal, ia tidak dapat dipulihkan lagi.



Siapa memerlukan Flexa?
Daripada warga emas yang aktif, golongan yang jarang bersenam, mempunyai berat badan berlebihan hinggalah kepada mereka yang menanggung kesakitan akibat radang sendi.

****************************************************************
HerbaVescent
Natur Produkt Pharma dari Poland Menyediakan produk herba berbentuk ‘effervercent’. Dengan menggunakan teknologi Eropah, wujudlah rangkaian produk Herbavescent™, rangkaian produk herba dalam bentuk efferversent yang pertama di dunia.

Alluria  -  RM110.20 



Untuk Kulit Berseri, Kesihatan Menyerlah.
Kombinasi herba dan buah-buahan terpilih iaitu ekstrak Manggis, ekstrak Pegaga dan digabungkan dengan Ko-enzim Q10. Bahan-bahan yang berkepekatan tinggi ini dirumus dengan teliti agar dapat membekalkan khasiat yang maksimum untuk kesihatan optima.
ko-enzim Q10 agen anti-oksidan dan membantu dalam penjagaan penyakit kardiovaskular, penyakit yang berkaitan dengan penuaan, alahan, lelah dan penyakit berkaitan dengan pernafasan, dan penyakit berkaitan dengan otak seperti Alzaimer dan lain-lain.
Tentang Produk

******************************************************************************* 

Amoura  -  RM110.20

Kembalikan Keremajaan Untuk Setiap Wanita!
Ekstrak Kacip Fatimah, ekstrak Manjakani, ekstrak Acerola dan ekstrak Madu. Berkepekatan tinggi membekalkan khasiat yang maksimum untuk kesihatan optima.
Membantu mengecutkan saluran kelahiran, mengatur kitaran haid, senggugut, dan mengurangkan gejala-gejala menopos, Mendapatkan payudara lebih tegang dan montok serta membantu kaum wanita mengetatkan otot faraj selepas melahirkan. Amoura mengembalikan semula keupayaan faraj.
Mengurangkan lelehan faraj, lelehan ini juga menyebabkan bau yang kurang enak di bahagian tersebut. 
Tentang Produk
Amoura adalah Produk terlaris di kalangan wanita selepas bersalin kerana benar-benar berkesan mengetatkan faraj kembali dara!

************************************************************* 

Metaroot  -  RM110.20

Metaroot - Penambah Tenaga Bagi Lelaki Perkasa!
Berfungsi sebagai perangsang tenaga. Bahan utamanya iaitu EuryPeptides®, sejenis bahan yang didapati dari Tongkat Ali, diadun bersama ekstrak Acerola dan ekstrak Indian Gooseberry / Amla. Bahan-bahan yang berkepekatan tinggi ini dirumus dengan teliti agar dapat membekalkan khasiat yang maksimum untuk kesihatan optima.
Sangat berkesan manambah 'power' bagi lelaki yang ingin kepuasan **.



***************************************************************

Rosellia  -  RM110.20

Rosellia - Cergaskan Kesihatan Anda
Ekstrak Peria, ekstrak Manggis, ekstrak Indian Gooseberry / Amla, ekstrak Gurmar dan ekstrak daun Jambu Batu. Mengurangkan paras gula darah mencegah diabetis dengan meningkatkan keupayaan sel menyerap glukos, menggalakkan pembebasan insulin dan meningkatkan fungsi insulin. Mengurangkan paras kolesterol.
Ekstrak kulit manggis bersifat anti-biotik, anti-viral, anti-fungal, anti-radang, selain bersifat anti-penuaan dan bertindak sebagai pelindung kulit. Mengurangkan darah tinggi dan diabetis.

***************************************************************

Vitafour  -   RM110.20

Membantu mengurangkan kolesterol dan ini membantu melindungi jantung serta bagus untuk sistem imun.
Mengurangkan tekanan darah tinggi. Memberi perlindungan kepada tubuh terhadap lelah, diabetes dan kanser.